Sirkku

Tulen myöhässä 24.4., pimputtelen ovikelloa sitten:-)

Eevis

Moikka!

Mainostan meidän TU (Tuomarilan Urheilijat) Naisten joukkueen toimintaa, jos kiinnostaisi treenata ja pelata säbää vähän useammin.

Pidämme avoimet harkat seuraavina kolmena maanantaina eli 22.4, 29.4. ja 6.5. Tervetuloa kokeilemaan, jos yhtään kiinnostaa!!

Meillä on ollut superkiva kausi, ja ensi kaudelle mennään todennäköisesti suunnilleen samoilla kuvioilla. Muutama lisäpelaaja mahtuisi mukaan, koska vaihtuvuutta on vähän mm. muuttamisen takia.

Treenaamme kaksi kertaa viikossa (ensi kauden päivät vielä vahvistamatta):
- maanantaisin klo 19-20 Kaivomestarin liikuntahallilla (täysikokoinen laidallinen kenttä)
- torstaisin klo 20:30-21:30 Tuomarilan koululla (suunnilleen samanlainen kuin Kilon sali)
Treeneissä yleensä valmennus.

Lisäksi pelaamme 4. divarin B-tason sarjassa (eli sarja jossa haastamme vain itsemme ja jossa ei tavoitella nousua), eli pelaamaan pääsee usein. Lisäksi järjestämme harkkapelejä. Voi osallistua myös vain treeneihin, jos haluaa.

Viestitelkää mulle jos haluatte tulla tutustumaan tai on lisäkysymyksiä. Mun kyydissä pääsee myös useimmiten Kilosta treeneihin.

t. Eevis, p. 0408021980

Kirsi

Kiva Veera, että kuitenkin tulet, kuunnellaan ovikelloa

Kirsi

Meitä on sen verran monta out, että pyysin Niinan ja Katjan myös tänään mukaan

Kirsi

Moi, oletteko tulossa huomenna pelaamaan? Jos meitä ei ole liikaa, niin tulisi pari extra-pelaajaa.

Kirsi

Yritetään päästä ajoissa saliin, Eevis lupasi tuoda palloja, niin voidaan taas kunnolla alkulämmitellä!

Kirsi

Moikka, lupasin Kati Salolle, että jaan tällaisen ilmoituksen, kun Grani hakee uusia pelaajia.

Mona

Kiitos Kirsi jakamisesta, menen ensi maanantaina kokeilemaan, kiva jos muitakin liittyisi seuraan!